2014. augusztus 23., szombat

Top 5 könyv női karaktereim

Sziasztok!

Ismét egy játékkal jelentkezem, amire a meghívást pár napja kaptam, de sajnos, csak most volt időm megírni. A meghívást Kármen B–től kaptam, aki egyébként ezt a gyönyörű fejlécet is készítette. Ha már itt tartunk, megragadom az alkalmat, hogy itt is megköszönjem neki. Nagyon szép lett, én imádom, remélem más is így van vele, szóval köszönöm. A játék szabálya pedig az, hogy írjuk le a Top 5 film/könyv női karakterünket! Én a könyves karakterek közül fogok majd választani. Nehéz lesz 5 kedvencet választani, mert nem vagyok nagy női főhős rajongó. A sorrend nem számít, mert azt a kevés kedvencem nem rangsorolom.

Következik az én kis listám:

1.Kendare Blake:Vérbe öltözött Anna:
 Annát nagyon szeretem, mert ő nem az a tipikus hősnő. Nem a legjobb oldalával találkozunk előszőr, de ahogy megismerjük, rájöhetünk, hogy milyen is ő. Nem egy gonosz vérengző szellem, mint ahogy mutatja magát, ő is csak áldozat. Ezen kívül még az is az újdonság varázsa volt, hogy nem emberlányként ismerhetjük meg, már szellem, amikor találkozunk vele.


2. Jennifer L. Armentrout: Obszidián
Katy egy erős, bátor és határozott lány. Mindig vissza tud szólni Daemon oltásaira, nem riad vissza a szócsatáktól. Ha valami éles helyzet van nem csak áll tátott szájjal és nézi, ahogy a barátait lemészárolják, hanem kész cselekedni és megvédeni azokat. Okos és imádja a könyveket, ami miatt szerintem minden könyvmoly egy kicsivel jobban kedveli.


3. Jus Accardo: Touch – Érintés
Deznee Cross egy nagyon laza csaj. Vagány stílussal és hatalmas kreativitással megáldva. Tetszik a stílusa, a viselkedése és a humora. Tetszett, hogy olyan nyitottan állt Kale-hez is és megvédte, ha kellett. A könyves világban egész egyedi az ő karaktere számomra és talán ez tetszik annyira benne.


 4. Veronica Roth: A beavatott
Tris sok mindenen megy keresztül már az első könyvben is, de ő nem adja fel önmagát. Harcol a rendszer ellen és nem engedi, hogy megtörjék az akaratát. Ahány nehézségen kell átküzdenie magát, egy átlagos ember már a felénél feladta volna a küzdelmet, de ő nem. Kitart a választása mellett és megvédi, amit szeret, és amiben hisz. Nem hiába választotta a bátrakat.


5. Richelle Mead- Vámpírakadémia
Rose egy igazi harcos. Nem mindig tudja visszafogni magát és néha előtörnek az ősi ösztönei. Talán a legkeményebb lány a most felsoroltak közül. De a keménysége ellenére is kitart a legjobb barátja mellet. Támogatja és megvédi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése