2014. augusztus 19., kedd

Fayelinn szülinapi blogjátékára!


Sziasztok!

Fayelinn szülinapi játéka, az utolsó állomásához érkezett. Mivel én is minden nap játszottam, nem volt kérdés, hogy a bónusz részt is megjátszom. Az egész játékot nagyon élveztem főleg a 3. szakaszt, mert ott igazán elememben voltam.
Ha szeretnétek, még ti is tudtok játszani, de már csak holnap délig küldhetitek a leveleket Fayelinnek. Ezen a címen megnézhetitek a feladatokat és megtaláltok minden fontos infót http://fayelinn.blogspot.hu/ .
Hát akkor nézzük én milyen megfejtésre jutottam.

Feladat:
1) Válaszd ki az 5 kedvenc könyvedet.
2) Írd fel a címüket egy cetlire és dobd bele valamibe (tálba vagy kalapba), amiből majd ki tudod húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik (1 könyvhöz 2 kérdés tartozik, a kérdéseket cserélgetni nem szabad, szigorúan sorban kell haladni).
3) Húzz ki egy cetlit, és az azon szereplő könyvet üsd fel egy random oldalon, majd válaszold meg az első kérdést, úgy, hogy azt a nevet írod be, amit a felütött oldalon először látsz.
4) Üsd fel újra az előző könyvet, majd ismételd meg a folyamatot a második kérdéssel.
5) Húzz új cetlit és menj tovább a 3. és 4. kérdésre és így tovább.

A kiválasztott könyveim


Húzás alapján:
1-2. Becca Fitzpatrick- Csitt csitt
3-4. Simone Elkeles- A vonzás szabályai
5-6. J. L. Armentrout- Obszidián
7-8. Sophie Jordan- Tűzláng
9-10. Kendare Blake- A rémálmok lánya

Kérdések
1.Az első ember, aki meghal: Vee (Nem annyira kedveltem, nem fogom megsiratni)
 2. A személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől: Nora (Néha nagyon idegesítő tud lenni, de azért nem szívesen öletném meg)
 3. Az első személy, aki zombivá változik: Kiara (Kedvelem őt, de legalább utána Carlos szabad préda lesz)
4. A személy, aki TÉGED gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől: Carlos (Na hát belőle ezt simán kinézem, de azért bármikor megtudnám bocsájtani neki)
5. A csapat idiótája: Dee (Őt mindig is kedveltem, nem hiszem, hogy idióta lenne)
6. A csapat agya: Daemon (Hát vannak jó tervei, de elég sokszor rögtönözi a terveit. Bár ha benne van a csapatban az ember úgysem azzal fog törődni, hogy milyen státuszt tölt be.)
 7. A csapat orvosa: Cassiann (Őt a könyvben sem tudom hova tenni, így nem bíznám rá azért az életem)
8. A fegyverszakértő: Will (Benne bízok annyira, hogy engedjem kiválasztani a fegyvereinket, gondolom a vadászat miatt van egy kis rutinja)
9. A harcos: Cas (Hát… lehet, nem fogok annyira félni, ha ő lesz a harcosunk)
10. A csapatkapitány: Riika néni (Hát nem tudom, mennyi esélyünk lesz, ha már alapból egy hulla vezet minket, de hátha nagyobb esélyünk  lesz a zombik ellen egy szellem vezetésével)

Hát nem tudom, mennyi ideig húznánk ki, de legalább egy pár jó pasival lennék összezárva és persze Dee mindig szóval tartaná a csapatot.

A játékról bővebben: http://fayelinn.blogspot.hu/2014/08/szulinapi-blog-bonusz-zombi.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése