2015. július 28., kedd

Sorsoltam!

Sziasztok!

Véget ért az első nyereményjáték a blogon, én nagyon élveztem és még tervezek nyereményjátékokat indítani. Nagyon szép számmal játszottatok, nem gondoltam, hogy ilyen sok embert megmozgatok majd, de szuper érzés volt, köszönöm nektek.
Nem is szeretném nagyon húzni az időt, tudom mindannyian arra vagytok inkább kíváncsiak, hogy ki is lett végül a szerencsés, aki megnyerte Cassandra Clare Bane-krónikák első részét.

Akkor a tárgyra is térek, a nyertesünk...

*Dobpergés*


Kulcsár Vivien
Gratulálok neked, arra szeretnélek megkérni, hogy írj nekem egy e-mailt a jose.olvas95@gmail.com címre és ott egyeztetünk.
A többieknek, pedig köszönöm a játékot és ne csüggedjen senki, még lesz esélyetek nyerni nálam! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése