2016. június 17., péntek

Állati Book Tag

Sziasztok!

Gondolkoztam, hogy van egy kis szabadidőm, de még nem akarom befejezni, amit éppen olvasok, így húzom még egy kicsit és addig valami mást hozok nektek. Így nekiállta keresgélni és a moly.hu oldalán találtam egy blogerinát, aki megcsinálta már, és nekem nagyon megtetszett, mert olyan kis aranyos tag. Ti is megnézhetitek, amire ráleltem IDE kattintva.

Na nézzük:

1. Lajhár - egy olvasás, amit direkt lassítottál, nyújtottál volna, mint a rétestésztát…

Mint már fentebb említettem, most is épp így állunk egy könyvvel. Nem tudom miért, mert nem a legfantasztikusabb könyv, amit életemben olvastam, de nehéz tőle megválni. Remek alaptörténet és izgalmas cselekmény. Ez a könyv pedig nem más, mint Kelley Armstrong: A leszámolás - Sötét erő trilógia 3.


2. Gepárd - jött, tarolt, mindent vitt, és csak néztél utána tátogva, levegőt kapkodva…

Ide inkább egy novella sorozatot írnék, ami Cassandra Clare: Bane krónikák. A legtöbb részét nagyon-nagyon imádtam és csak úgy daráltam őket, ehhez hozzájárult, az is, hogy nagyon kis rövidek, de tartalmasak. Erről már írtam korábban is itt megnézhetitek. 


3. Házimacska - egy könyv vagy szerző, amiről, akiről tudod, bármi történjék is, időről-időre otthonosan törleszkedik hozzád…

Imádom a cicukákat. :D Na de a könyvekhez visszakanyarodva, nem tudom egyre leszűkíteni. Cassandra Clare könyvei nálam mindig betalálnak. Viszont a Csitt, csitt könyveket is nagyon szeretem, ennek ellenére a szerzőnőtől mást még nem olvastam, de fogok. De a Luxen sorozatot is nagyon szeretem és még sorolhatnám... 


4. Kacsacsőrű emlős / Tengeri sün – egy roppant különös, elsőre furának látszó könyv, amit bár kissé ódzkodva vettél a kezedbe, végül pozitív csalódás, élmény lett…

P. C. Cast – Kristin Cast: Éjszaka Háza sorozata. Ezt nem a megszokott módon szereztem be.
A borító sem tetszett annyira és a szóhasználata sem fogott meg elsőre. 
Általában online rendelek, de még általános iskolás koromban egy osztálykirándulásra kerestem könyvet, a  helyi papír és könyvesboltban. Bementem nézelődni és ezt ajánlotta az eladó is, nekem is tetszett a fülszövege alapján, így magamhoz vettem és hazamentünk együtt. Viszont, ahogy elkezdtem olvasni annyira nem fogott meg, emlékszem a buszon ülve olvasgattam és azon gondolkoztam, hogy ez kinek tetszik? De csak folytattam és nagyon megtetszett, a többi részét már online rendeltem kaptam mellé kitűzőket is, teljesen lázban égtem. A végére rájöttem, hogy hát kinek tetszene ez a könyv? NEKEM! 


5. Pillangó – Egy kívül-belül gyönyörű könyv…


Bree Despain: The Dark Divine sorozatát letisztul borítókkal tudjuk beszerezni, annyira összeillenek és annyira jól mutatnak együtt, és a tartalma sem utolsó. Nekem tetszik ez a vérfarkasos titokzatos, nyomozgatós könyv.


6. Kacagány – Egy könyv vagy szerző, amin vagy akin könnyesre kacagtad magad…

Jennifer L. Armentrout Luxen sorozatán többször hangosan felnevettem, ahogy Kat és Daemon tudják egymás vérét szívni, az valami fantasztikus. Volt, hogy próbáltam halkan nevetgélni, közben rázkódtam össze vissza a visszafogottságtól, közben pedig a könnyem is kicsordult. Nagyon tudja az írónő, hogy hozza ki a poént mindenből.


7. Imádkozó sáska – Egy könyv, amelyben tőled szokatlan, idegen, távol álló gondolatok (filozófia, vallás, világnézet, kultúra) vannak, a végére mégis sikerült megbarátkoznotok…

Ilyen még nem volt nálam. Ami tőlem nagyon távol áll, azt általában haza sem viszem, nem adok neki esélyt, de egyszer talán kipróbálom. Ha tudtok ilyen könyveket várom az ötleteket. :)


8. Kaméleon – Egy szerző, akinek több könyvét (de legalább kettőt) olvastál már, de ha nem látod a nevét feltüntetve, nem jössz rá, hogy az író egy és ugyanaz…

Maggie Stiefvater.
Olvastam tőle a Mercy Falls farkasai sorozatot és a Hollófiúkat is, de a kettő annyira különbözik számomra, hogy egyből nem is jöttem rá, hogy ezt a szerzőt én ismerem és a polcon is messze voltak egymástól a könyvei. 


9. Zsiráf – Egy könyv, ami jóval hosszabb volt, mint indokolt lett volna…

Beautiful Creatures – Lenyűgöző teremtmények, Kami Garcia, Margaret Stohl által elkövetve. Az első rész még, talán talán lekötött, de a másodikból már csak emlékfoszlányaim vannak, a harmadikat meg még el sem olvastam. Egy kicsit tömörebb, de izgalmasabb történet jobb lenne, de ennek ellenére elolvasom majd a 3. részt is, ha elkap az ihlet. 


10. Noé bárkája – Egy könyv, amiben az állatoké (nem csak egy állaté) a főszerep, és te imádod (vagy elég ha csak szereted)…

Hmmm... A sárkányok érnek, mint állatok? :)
Ha igen akkor Sophie Jordan: Firelight – Tűzláng című könyvét mondanám, ami ha ér is, csak részben, mivel félig emberek és félig sárkányok a szereplők. 
De ha szigorúan vesszük az állatokat akkor bármelyik Pony Club könyvem, amiket szintén imádok. Innen is kiemelve talán Isolde Pullum: A zöld ló legendája című könyvet, ami engem nagyon megfogott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése