2015. június 26., péntek

Jelentem újra itt vagyok!

Sziasztok! 

Jelentem egy kis eltűnés után végre visszatérek. Sajnos a tanulás az olvasás rovására ment, így félbe kellett hagynom a könyveimet és a blogolást is, de most a napokban, újult erőkkel csapok a lovak közé és próbálom összeszedni majd az emlékeimet és érzéseimet, amik az adott könyvekhez kapcsolódnak.
Amiket meg szeretnék írni az eléggé közeli jövőben, azok:
  • Sophie Jordan Vanish – Szökésben
  • Kemese Fanni: Pippa Kenn-trilógia 1. és 2. (itt és itt)
  • Rachel Hawkins: Démonüveg
  • Kelley Armstrong: Sötét erő trilógia 1. és 2. (2.rész itt)
  • Tera Lynn Childs: Forgive My Fins – Hableányok kíméljenek  (itt)

Ezek, mivel nem túl frissek az emlékeim, így rövidebbek lesznek, de azért remélem, hogy élvezhetőek. 
Hosszabb bejegyzésekkel is készülök, mert azért nem mellőztem teljesen az olvasást, így belekezdtem egy LOL kiadós könyvbe, amit még nem tudok hova rakni. Tetszik is meg nem is, de valami megragadt benne, ami miatt mégis lelkesen olvasom, amikor csak időm engedi. 
Az Árnyvadász Akadémia első részét is megszereztem és már bele is kezdtem, erről is szeretnék majd írni.
A hónap beszerzése egyértelműen a Luxen sorozat 5. és egyben utolsó kötete és az utolsó 2 Bane krónikák kötet, így két sorozat is lezárul. Ezért arra gondoltam, hogy egy nyereményjátékot is megpróbálok összehozni, ha lenne rá jelentkező és érdeklődő. A Bane krónikák első részét szeretném, majd sorsolásra bocsájtani, amint kitalálom, hogy milyen formában is történjék az. 
Ha szeretnétek értesülni a legfrissebb beszerzéseimről vagy arról, ha új bejegyzés kerül a blogra, akkor likeoljátok a Facebook oldalt is, amit itt oldalt megtaláltok a blogon. Ide tervezem felrakni a nyereményjáték előkészületeit, részleteit és a linkjét is majd. Nézzetek be oda is! 
Remélem akad majd egy két lelkes könyvmoly, akik még velem tartanak a további próbálkozásaim során is és örömmel olvassák, a bejegyzéseim.

Szép nyarat MINDENKINEK!! Olvassatok sokat!
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése