2014. október 18., szombat

Jennifer L. Armentrout: Opál (Luxen 3.)



Jennifer L. Armentrout: Opál (Luxen 3.) 

Fülszöveg:

Senki sem érhet fel Daemon Blackhez.
Amikor elszánta magát, hogy kimutatja az érzéseit irántam, komolyan beszélt.
Soha többé nem kételkedem benne – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.
Csakhogy még ő sem védheti meg a családját, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket.
Mindazok után, amiken keresztülmentem, én sem vagyok többé ugyanaz, aki voltam. Még mindig változom, és fogalmam sincs, mi lesz a vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibrideket tesztelő és kínzó titkos kormányzati szervezettel, ráébredek, hogy a képességeim nem ismernek határokat.
A halál a mindennapjaink részévé vált. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról kiderülhet, hogy valójában a halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza.
Akkor sem, ha az eredmény örökre darabokra töri az életünket.
Egységben az erőnk – és ezt ők is tudják.

Borítóról: 

Szeretem a luxen sorozat borítóit, de az első részen kívül mindegyikben találok valami kivetni valót. Az Obszidián borítóján nagyon jó ötlet volt Katyt háttal állítani, mert miután megláttam az Ónix borítóján, nekem nem ordított róla, hogy igen ő itt Katy. Én egyszerűen nem így képzeltem el. De az Ónixnál tökéletesen szebb lett. Na most hogy sikeresen belevontam az előző részek borítóit is, de erről még nem szóltam sokat, inkább áttérek az Opál borítójára. Mint ahogy már mondtam, nekem a borítón lévő lány nem Katy. De Daemon tökéletes. Azok a zöld szemek...
Na szóval a borító szép, bár nem a legszebb. Az erdős háttér nagyon jó ötlet, mert hát ugye sok időt töltenek most az erdőben. Imádom még a kék színt is és a cím nagyon gyönyörű kékkel szerepel. Annyira, de annyira szép kék és nagyon illik a borító többi részéhez is.

Könyv: 

Akik eddig nem olvasták az első két részt, így azok számára hatalmas SPOILEReket tartalmaz.

Nagyon sok rosszat, hallottam a könyv végéről, így hát nagyon féltem olvasás közben, hogy mi is lesz ebből. Mikor megkaptam a könyvet és elkezdtem olvasni, rossz szokásomhoz hűen az utolsó oldallal kezdtem és csak még jobban beparáztam, hogy ez most mi ?? Nem ajánlom senkinek, hogy az utolsó oldallal kezdje, mert nagyon megtévesztő és zavaros lesz a történet. (De ha az bárkit megnyugtat, miután az elejétől a végig olvastam már nem volt olyan sokkoló az utolsó oldal sem.)

Végre több mindent megtudhatunk Dawsonról is. Nem számítottam rá, hogy ilyen könnyen kezelhető és normális lesz, teljesen azt hittem, hogy a sok évnyi fogság után teljesen megbolondul, de hát látszik, hogy csak rokonok Daemonnal és mind a ketten tökéletesek. Bár Dawsont egy dolog foglalkoztatja igazán, hogy visszaszerezze a barátnőjét, és hát innen indul el minden.
Dee nagyon furcsa volt az egész könyv alatt, ami persze érthető, de egyáltalán nem azt a lányt kaptuk, mint az első két részben és ez azért elszomorító volt. Kicsit sem próbálta leplezni az érzéseit Katyvel szemben és ezt azért én nem éreztem túl jogosnak. Nem csak Katy hibája az, ami Adammal történt szerintem.
Blake is visszatér hőseinkhez és csak még idegesítőbb, mint eddig volt. Nagyon vártam már azt a pillanatot, amikor valaki végre felrobbantja, de hát nem történt meg. De nem csak Blake lesz az egyetlen, aki visszatér a kis csapathoz.
Daemon és Katy kapcsolata egy új szintre emelkedik és olyan forró pillanatokat élhetünk át, hogy féltem olvasás közben lángra kap a könyvem. Szinte csak hatalmas szemekkel olvastam, mert nem gondoltam volna, hogy valaha megélem azt. Végre nem csak súlyos szócsatákat kapunk tőlük, hanem valódi forró pillanatokat is.
Persze ebből a részből sem maradhatott ki a halál, a szomorúság és a dráma.
Attól eltekintve, hogy engem nem ütött olyan mértékig szíven a könyv vége, mint vártam azért elég sokkoló. Szerencsére nem kell éveket várni a folytatásra, így egészen túlélhető a dolog, de azért az a pár hónap is nehéz idő lesz.
Mindenkinek ajánlom ezt a könyvet, aki az addigi részeket olvasta, ha pedig azokat sem olvastátok, akkor sürgősen pótolja mindenki, mert megéri. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése